Tags

, , , , , ,

makeup til nytår

sølv og sort makeup nytår

makeup til fest

Som lovet i går lufter jeg lige mit nytårs-look. Vidste egentlig ikke, hvor jeg ville hen med det, da jeg gik i gang med pensler, øjenskygge, eyeliner og mascara. Jeg endte med at lave en mere ekstrem version af en slags makeup, jeg ofte lægger: lyse nuancer inderst, der fader ud i en mørkere nuance. I dag blev det en sølvfarve, der fadede ud i en sort – meget sort i dag. ;) Toppede det med eyeliner langs øjets øverste kant og i den våde kant. Bukkede vipperne og gav den gas med mascara. Blev selv ret tilfreds.

Jeg tog nogle billeder in the making, og i morgen vil jeg lægge en lille guide op, hvis I skulle have lyst til at prøve looket af selv.

Nu vil jeg fejre nytåret. Glæder mig til 2012 – jeg tror, det bliver et skønt år!

xoxo

Follow my blog with Bloglovin

