Tags

, , , , , , , ,

Som man kunne læse hos den altid skønne Emily Salomon i forgårs, så har huden først og fremmest rigtig meget brug for fugt. Selvfølgelig skal huden renses, så der ikke sidder en masse skidt, med daglig udtørrende rensning af huden er ikke godt.

Jeg har ikke fået sat ord på det før, og var derfor stærkt begejstret for den gode Emilys indlæg – som hun jo har fra en pro. Dog har jeg selv fulgt denne måde i en god tid, altså med en masse fugt til hud, så det er rart at få en approval.

Men dette indlæg skal ikke blive en gentagelse af Emilys indlæg, så derfor vil jeg vise jer, hvilken form for “smørrelse”, der er fast inventar på min makeup-hylde.

mild creme fra derma

Jep. Babycreme. Nothing more, nothing less. Der er 150 ml i sådan en, og jeg vil mene, den sagtens holder 2-3 måneder. Måske endda mere, hvis man kun bruger den selv (min kæreste nasser også på vidunder-cremen). Jeg købte selv den der til 15 kr. på tilbud i SuperBest, og ellers koster den omkring 40 kr. Den kan købes i alle store butikker (som Føtex, SuperBest, Bilka osv.) og i Matas.

Jeg bruger den hver morgen og hver aften. Den fugter rigtig godt og er dejlig fedtet. Jeg har en fornemmelse af, at min hud ånder lettet op, når cremen er smurt på. Det er virkelig en behagelig følelse, og min hud har aldrig reageret negativt på den. Selv den tynde og ekstra følsomme hud omkring mine øjne nyder det.

Man skulle næsten tro, jeg blev betalt for disse rosende ord, men nej. Jeg er bare in love (på 4. år nu!). Den giver virkelig babyblød hud. Nam.

