Tags

, , , , , , , , , , , , , , , ,

billig essie neglelak

smuk efterårsfarve essie

essie top coat på tilbud

Mens min samling af neglelakke efterhånden griber om sig, er mit udvalg af de skønne lakke fra Essie lidt mere begrænset. Det skyldes nok i virkeligheden prisen (100 kr. stk. i Matas, Av…), og jeg ærgrer mig i sandhed over, at jeg ikke købte mig et ordentligt lager, da jeg var i USA i oktober, hvor de koster 7 $ (under 40 kr.) stk.!

Ud af min lille samling Essier har jeg en yndling, nemlig Angora Cardi, som jeg synes er den fineste efterårs/vinter-farve. Looove it! Og den er stort set altid på mine negle.

Her den anden dag fik jeg dog tilføjet en ny Essie til min samling, nemlig den fine 3-way glaze topcoat! Det viste sig nemlig, at de havde et godt tilbud i Matas: 55 kr. for herligheden, så den måtte med hjem. Var ved at løbe tør for topcoat, så det var skønt at finde en Essie – og tilmed på tilbud!

Den gjorde sin debut på mine negle i dag, og den er bare perfekt. Før i tiden  brugte jeg aldrig topcoat (ak, jeg vidste ikke engang, hvad det var!), men nu er det simpelthen et must. Det tilføjer både en mere skinnende overflade og fremhæver dermed farve, den udglatter ujævnheder OG den får farven til at holde længere! Win-win-win!

Men faktisk er 3-way glaze også en basecoat, altså, noget der lægges på neglen først som base for et mere jævnt resultat. Den skulle tilmed også styrke neglen. Jeg ved endnu ikke, om det virker, eftersom jeg først lige har taget den på i dag, men vender stærkt tilbage, hvis jeg kan mærke en styrkeforskel på mine negle efter brug. Nå. Nok snak. Se, hvor fint det blev!

billig essie neglelak

essie angora cardi

