Tags

, , , , , , , , , , ,

Hermed mit første indlæg om hårpleje – yay! En lille debut, ligefrem. Nogle kan argumentere for, at hårpleje måske ikke er i bloggen sande ånd, men jeg ser det nu også som en meget vigtig del af det at passe godt på sig selv, sin hud og sit hår.

Udover en enkelt udskejelse i mine spæde teenageår, har jeg altid  været en langhåret pige. Mit hår er dejligt tykt, oprindeligt kommune-farvet, men nu farvet mørkebrunt (og nej, hårfarvning har vist aldrig været super sundt for håret – lidt hyklerisk er man vel for forfængelighedens skyld!?).

Men selvom langt hår er det flotteste og mest feminine i min bog, så betyder det desværre også spaltede spidser og ufattelig lang (!!) tørretid. Jeeee-sus! Og så kræver det nænsom pleje. Jeg er i den senere tid blevet opmærksom på, at de produkter, man putter i lokkerne, skal være ordentlige for at håret holder sig sundt og er pænt at kigge på. Jeg gør mig utrolig mange tanker om pleje af mit hår, og det vil I helt sikkert se nogle indlæg om – later…

Lige nu skal det faktisk handle om lidt produkter, som jeg sidder og sukker efter. For nogle dage siden faldt jeg over siden Nicehair.dk, og det virker som en virkelig cool side med nogle virkelig gode priser! Endnu bedre blev det, da jeg opdagede, at Mydeal.dk havde en deal, hvor man for 149 kr. får et værdibevis til Nicehair.dk på hele 300 kr.! Check det lige ud, I kan stadig nå det:

LINK TIL VÆRDIBEVIS TIL NICEHAIR.DK

For tiden er jeg meget opsat på at købe noget hårolie, en god hårkur og en tørshampoo, og jeg overvejer disse produkter lige nu:

Hårolien “Miracle Oil” fra Schwarzkopf blev jeg opmærksom på via pæne Christinas blog, hvor hun havde testet den og var super tilfreds. Hun skrev, den koster 249 kr., men på Nicehair.dk koster den altså 129 kr. – virkelig crazy! Den hårkur, jeg kigger lidt på, er også fra Schwarzkopf og er til farvet hår. Den, jeg viser ovenover, er i det gamle design, og derfor koster den kun 59 kr.!

Sidst men ikke mindst kigger jeg på tørshampoo. Den fra label.m er ikke den eneste, jeg har kig på, men den fås til brunetter! Og så fik label.m meeeget pæn omtale af den søde Jeanett, som flittigt bruger produkterne! Jeg håber, jeg kan få indkøbt nogle forskellige slags tørshampoo’er, så jeg kan anmelde dem for jer søde læsere.

Jeg glæder mig til at shoppe amok på nicehair.dk, og jeg glæder mig endnu mere til at teste produkterne!

xoxo, nu vil jeg smutte til det sydlige Sjælland for at fejre min søde mosters fødselsdag.

