Tags

, , , , , ,

Da jeg kom hjem fra hyggelig familiekomsammen i går aftes, stod der en pakke på mit skrivebord. Det var pakken fra e.l.f., der endelig var kommet! Skyndte mig naturligvis at pakke herlighederne ud, og jeg gik straks i gang med at prøve det første produkt: glimmer-neglelakken!

Jeg kombinerede den med en mørkeblå neglelak, jeg havde i forvejen, og som faktisk også er fra e.l.f. Jeg påførte i øvrigt også den fline 3-way-glaze base- og topcoat fra Essie, som jeg købte på tilbud for nogle uger siden.

Min idé var, at den gennemsigtige guld-glimmer-lak ville kunne se ud som en slags stjerner på en mørkeblå baggrund, og resultatet blev faktisk super fint! Jeg er vild med at lave specielle mønstre på neglene, men det kommer I afgjort til at se mere til. Lige pt er mine negle lidt korte, nogle af dem flækkede, så måtte klippe dem ret korte, øv øv øv. Meeen det ser man ikke, når jeg har en flot nattehimmel på neglene!

flot glimmer neglelak

glimmer på neglene

