Tags

, , , , , , , , , ,

Billig Ole Henriksen creme

Denne creme drømmer jeg en hel del om at tilføje til min samling af cremer! Det er den eneste af Ole Henriksens produkter, jeg har haft æren af at prøve – og det skyldes simpelthen, at de bare er dyre.

Men sidst jeg var i USA, var jeg i Sephora, og i forbindelse med et køb af noget makeup, spurgte ekspedienten mig, hvor jeg var fra (hun kunne måske høre på min accent, at jeg ikke var amerikansk?), og jeg svarede naturligvis, at jeg var fra Danmark.

Omg, Denmark, how exciting! Then you must know Ole? Ole Henriksen? Well, anyway, Danish girl, you simply MUST try his Herbal Day Creme! I’m gonna give you a sample. It’s in your bag. Enjooooy!!

Haha, jeg elsker simpelthen amerikansk optimisme! Nå, men jeg fik den der prøve på Herbal Day Creme, og jeg endte med at klippe posen op, da jeg ikke kunne få mere ud, og simpelthen skrabe den 100% ren for creme. Kunne slet ikke overskue, at den ophørte – piv piv! Så nu sidder jeg altså og savler helt vildt. Den creme var bare SÅ god. SUK.

Den koster 425 kr. for 50 g i Matas, hvilket jeg synes, er meget dyrt. Jeg har dog opdaget, at Nicehair.dk har den til 255 kr.!

Tempting…

