Tags

, , , , , , , , , , , , ,

For noget tid siden, da jeg skulle bytte lidt julegaver i Matas, endte jeg med at købe en Helena Rubinstein gaveæske. Jeg havde fået en mascara, der ikke lige var mig, og havde besluttet mig for at bytte den til en Helena Rubinstein mascara. Jeg har før brugt dem, og de er virkelig i en klasse for sig, så var meget afklaret. Det viste sig dog, at en gaveæske med mascara+makeupfjerner+øjencreme kostede det samme som en mascara, så der var ikke så stor tvivl om, hvad jeg skulle vælge.

makeupfjerner fra Helena Rubinstein

Jeg havde ikke før prøvet makeupfjerneren derfra, og var da også lidt tvivlsom, da jeg skulle prøve den første gang, da min hud omkring øjnene jo er meget overfølsom! Nu har jeg dog testet den i nogle uger, har brugt den hver aften, og min hud har ikke været irriteret i al den tid!

billige produkter fra Helena Rubinstein

Denne makeupfjerner er deeejligt olieret, og det tilføjer også lidt fugt til huden, hvilket er rigtig godt. Den skal lige rystet før brug, og så plejer jeg at putte lidt på noget toiletpapir og fjerne makeuppen omkring øjnene med papiret. Skyller derefter ansigtet godt med vand, renser min hud med en god face scrub fra Origins, og slutter af med min elskede babycreme fra Derma.  gør huden ikke nogen problemer.

Hvad virker for jer? :)

bloglovin

