Tags

, , , , ,

billige glimmer eyeliner

Som sagt købte jeg nogle fine ting, da e.l.f. havde fri levering. Nu er det så kommet frem, og jeg er rigtig glad for de tre shimmer pencils, jeg købte derfra. Er lidt vild med glimmer for tiden (se bare neglelakken, åha.)

Det er nogle fine farver, og de er forholdsvis cremede og nemme at tegne med. Låget er sjovt, fordi det er kombineret med en spidser – hvilket måske egentlig er meget smart, eftersom jeg altid mangler spidsere til mine eyelinere, fordi de er væk – suk! Håber på mindre spildt leden-efter-dum-spidser-tid, nu hvor den sidder på låget! Yay.

Det var også sjovt at se, hvor meget den sorte pencil (som hedder Black Bandit) mindede om den neglelak, jeg lagde i weekenden – funny!

eyeslipsface shimmer pencil

flot negledesign

elf shimmer pencil in black

