Tags

, , , , , , , , , , , ,

den bedste natcreme

clinique natcreme billig

Da jeg var i USA i efteråret shoppede jeg en hel del makeup og andre gode produkter, for det er simpelthen sååå billigt i forhold til her i Danmark! Og ikke nok med de billige priser, jeg fik også virkelig mange steder nogle gratis prøver med – helt uden at spørge. De var ikke nærige med størrelsen heller!

Under et besøg hos Clinique (som har min absolutte yndlings foundation – indlæg følger snarest!!) fik jeg en natcreme med som prøve. Det var denne fine, lyseblå bøtte med den skønne Clinique Turnaround Overnight Radiance Moisturizer. Var liiidt mistænkelig ved at putte den på huden (efter min noget uheldige oplevelse med Clinique i mine spæde teenageår – se “Om mig“), men da jeg først begyndte at bruge den, ville min begejstring ingen ende tage!

Nu er den tom – øøøv! Og jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal leve uden – I must find a way! For jeg har lige opdaget, at den er pænt dyr! 375 kr. for 50 ml, av av av – Det er jo næsten Ole Henriksen priser! Har snart fødselsdag though, anyone!?

Nå, men denne creme er simpelthen som en gave fra Gud himself, så den får de varmeste anbefalinger fra den sarte hud her! I kan købe den lige her, hvis I har pengene i orden (eller når det bliver den 1. igen! Lever gerne af havregrød resten af måneden for denne!)

xoxo og hav en fab onsdag!

