Tags

, , , , , , , , , , , , ,

flot Essie neglelak

Har I set den nye Essie-kollektion for foråret 2012? Det er jo nogle SÅ fine farver! Jeg havde egentlig ikke regnet med, at så stærke farver ville være et hit i foråret 2012, men efter at have kigget gennem flere SS12 kollektioner fra forskellige mærker, kan jeg godt se, det bliver Colourful spring 2012!

Og det er egentlig dejligt. Jeg er nok i virkeligheden mest til de tre øverste lakke, der er lidt mere pastelfarvede – de er jo SÅ fine! Men de andre ville være fede på en hot sommerdag, måske med noget lidt afdæmpet tøj, og så bare køre vilde negle og makeup!? Glæder mig helt vildt til sommer og solskin, altså!

Efter sigende skulle Essie Spring 2012 kollektionen være i butikkerne i februar, men jeg har det kun fra amerikanske sider. Jeg håber virkelig ikke, vi skal vente for længe her i Europa!

Er disse farver noget for jer? Og hvilken ville I købe? :)

I øvrigt, har I så set Essies nye Lux Effects lakke? Det er topcoats med glitter, så selv den vildeste girlygirl skulle være tilfreds! Tjek lige den pinke og sølvfarvede! L.O.V.E.

flot glimmerlak fra Essie

