Tags

, , , , , , , ,

ansigtsmaske til tør hud

ansigtsmaske til sart hud

Da jeg vågnede i morges havde jeg tørre pletter i panden og på venstre kind. Super ubehageligt. Dette kolde vejr gør virkelig ikke noget godt for huden. Derfor måtte jeg have gang i en af de produkter, jeg fik i julegave – nemlig den fugtgivende ansigtsmaske fra Comwell!

Comwell Spalosophy Moisturizing Face Mask er navnet på den, og den koster 80 kr. i Matas (I kan også købe den online her.) Den fungerer lidt som en slags creme, jeg lægger et tykt lag og lader den sidde i 10-15 minutter, og så skylles den af. Herefter er huden dejlig blød, og mine tørre pletter var stort set væk! Sweet.

Som I kan se på det sidste (meget hotte) billede, så undgår jeg at bruge den rundt om den ekstra sarte hud omkring øjnene – det gør jeg ofte med produkter, fordi huden omkring øjnene er ekstra tynd og ekstra følsom, og derfor godt kan reagere på produkter. Denne maske har en svagt parfumeret duft, og derfor vil jeg ikke anbefale den til området omkring øjnene. Udover det virker den mild, så I kan hurtigt forsøge jer med den, hvis I lider af tør hud her i vintermånederne. :)

God torsdag! <3 xxx

