Tags

, , , , , , , , , , , , , , ,

Køb fra nicehair.dk

Kan I huske, at MyDeal.dk havde en deal for noget tid siden, hvor man for 149 kr. fik et gavekort til Nicehair.dk? Jeg købte mig sådan et, og fyrede det af på ovenstående. Dem, der følger bloggen på Facebook, husker nok, jeg havde en noget hidsig status-update, fordi Post DK ikke ville udlevere min pakke. :( Men jeg fik den altså med hjem på et tidspunkt ;) Og jeg er simpelthen SÅ glad for indholdet!

Produkterne skal nok få sit eget indlæg, når jeg får prøvet dem (jeg har allerede prøvet nogle af dem – mhmm, siger jeg bare!). Og hvad sker der for, at de sendte en pose guldbamser med?! Haha, jeg synes, det er en fantastisk idé. Jeg har kun positive ting at sige om Nicehair (og kun negative om Post DK, haha!), og så er det tilmed billigt! Yay.

Håber, I har det godt, og stadig læser med.

xoxo

