Tags

, , , , , , , , , , , , ,

Spar mange penge på makeup

1. Super Fat Eye Marker fra NYX Cosmetics | 2. Bamboo Bristle Bath Brush fra Eco Tools | 3. Teenage Dream fra OPI | 4. Ruby Tuesday Colour Elixir Lipstick fra Max Factor | 5. Flutter Babe Eyelashes fra Girls With Attitude

Jeg havde ikke noget imod at klikke produkterne fra billedet hjem på Nelly.com, og da slet ikke nu, hvor MyDeal har en fantaaastisk deal (igen!)

For 100 kr. får man lige nu et værdibevis på 300 kr. til Nelly.com! Man kan købe hele 5 værdibeviser, dvs. for 500 kr. har man 1500 kr. til Nelly.com! I’m sooo excited!

DEALEN KAN KØBES LIGE HER! :)

Jeg skal købe mig et par af dem med det samme, så jeg kan shoppe amok på Nelly.com. Er dagligt inde på siden for at bladre igennem det hav af lækker makeup, lækre sko og lækkert tøj, de har derinde.

Angående de der produkter… Jeg har virkelig brug for en vild liner, og nr. 1 ville være great, tror jeg, til at lave dramatiske Hollywood-øjne! Og læbestiften fra Max Factor, nr. 4, ville være så perfekt sammen med, tror jeg. Naturligvis ikke til hverdag, men hvis det hele lige skal være en tand mere festligt!

Falske øjenvipper er jeg kæmpe fan af, i min verden er der ikke noget flottere end laaaange øjenvipper, fake or not. Og naturligvis skal jeg have en af de utroligt omtalte OPI lakke! Især den fine Teenage Dream er et hit i min bog. Og sidst men ikke mindst en super sexy børste, så jeg kan nå om på ryggen – mine arme er for korte, haha.

Hav en lækker fredag, ladies (and boys – if you’re there?)

kysmys

