Tags

, , , , , , , , ,

Billig neglelakfjerner til sunde negle

Kender I disse neglelakfjernere? Eller måske nogen lignende? Det er de billige modeller, man kan få i diverse supermarkeder, og som man køber, fordi man tænker: “Det skal jo bare kunne fjerne lakken fra mine negle…” Men en neglelakfjerner skal ikke bare sørge for, at den gamle lak kommer af, er jeg kommet frem til…

Har lidt lidt af “skøre” negle, efter jeg begyndte at gå meget med neglelak. I starten troede jeg, det skyldtes, at jeg brugte noget dårligt, billigt lak, men det har ikke hjulpet så meget, selvom jeg gik over til at bruge de skønne Essie neglelakke. Det hjalp heller ikke meget, da jeg fik den før omtalte 3-way glaze lak fra Essie.

Jeg tror, det skyldes de dårlige neglelakfjernere, jeg efterhånden har en lille samling af. Jeg overvejer derfor at investere i en neglelakfjerner fra – kan I gætte det? – Essie! Jeg har efterhånden læst mig til på flere blogs, at en god neglelakfjerner er vigtig, og derfor vil jeg prøve den fra Essie.

Billig neglelakfjerner Essie

Denne Naturally Clean neglelakfjerner fra Essie, skulle være godt, så den vil jeg virkelig købe! Og hvad endnu bedre er, så er den faktisk ikke ret dyr! Den kan nemlig fås lige her til den nette sum af 58 kr.! Jeg skal klart investere i den hurtigst muligt!

Kunne I finde på at købe en neglelakfjerner af lidt bedre kvalitet, end hvad supermarkedet kan præstere? Og har I nogle gode erfaringer med andre neglelakfjernere?

xoxo

Følg på Bloglovin'

