Tags

, , , , , , , , , ,

billige produkter fra Origins

Origins produkter til sart hud

Origins produkter mod sart hud

I forgårs var jeg til en konsultation i Matas, fordi de havde en ansat fra Origins på besøg. Jeg er jo lidt en sucker for Origins, så glædede mig virkelig meget til at høre mere om deres skønne produkter, og endnu bedre: prøve dem!

Damen fra Origins startede med at pointere, at jeg havde en meget irriteret øjenregion; huden omkring (og især under) mine øjne er simpelthen irriteret. Det kom bag på mig, for jeg synes faktisk, det går ok for mine øjne lige for tiden! Har dog nogle “linjer” (ikke rynker!) under øjnene, hvilket var et udtryk for irritation, forklarede hun, for en pige på 20 år har jo ikke tegn på rigtige rynker…

Som I kan se på billedet ovenfor, står der i brocuren, at hovedingrediensen for irriteret hud er: svampe. Øh. Rimelig underligt!

Jeg prøvede en masse produkter og var virkelig glad for dem alle sammen. Jeg fik en brocure med hjem, og damen var så sød at krydse de produkter af til mig, som vi havde snakket om, i bedste Fætter BR-katalog-agtig stil – hurra! Har fødselsdag om 19 dage, og så skal jeg helt sikkert ønske mig en masse lækre Origins produkter.

Øjencreme fra Origins mod irriteret hud

 

Denne creme er den, der kommer til at stå øverst på min ønskeliste: Origins Mega-Mushroom Skin Relief Eye Serum. Jeg prøvede den på øjnene i butikken, fordi hun ville vise mig, hvordan ikke-irriteret øjenregion ser ud. Da hun påførte den føltes det afkølende og virkelig behageligt, men jeg kunne ikke se nogen forandring med det samme. Dog var linjerne under mine øjne voldsomt reducerede efter ca. 10 minutter, og det kom virkelig bag på mig, at jeg kunne se sådan ud (har døjet med de dumme linjer så længe, jeg kan huske).

Men prisen er – og hold nu fast – 420 kr. i Danmark for sådan en lille creme. “Men så holder den også længe…” forsikrede den søde dame mig. Jojo, men det er altså liiige lovligt mange penge, synes jeg! Men jeg ønsker mig den i fødselsdagsgave, og så håber jeg, der er en venlig sjæl derude, der vil redde mine irriterede øjne!

 

