Tags

, , , , , , ,

tilbud på Rosebud læbepomade

Tilbud på Smith's Rosebud

I forgårs kom jeg til at klikke lidt ting hjem fra Nicehair.dk – jeg havde endnu et værdibevis dertil på 300 kr., så fristelsen var ikke til at modstå! Jeg har længe ønsket mig en Rosebud Lip Balm, for de er jo sååå fine! Gav min kæreste valget mellem duft af jordbær eller duft af kaffe/vanille – og han ville helst have, jeg duftede af kaffe og vanille, og derfor faldt valget på varianten Mocha Rose.

Den er i den fineste lille dåse, som I jo kan se på billederne. Jeg tog den på med det samme, og den er fantastisk! Den dufter skønt – nok ikke den mest almindelige duft for en lip balm, men den er skøn og dejlig, og jeg elsker den allerede. Nicehair har 6 forskellige varianter af Rosebud Lip Balm til 59 kr. stk. – I kan se det lige her. De er alle sammen virkelig fine, og jeg kan sagtens forestille mig, jeg bliver nødt til at have en af hver. ;)

Nå, men kyskys til jer!

