nem makeup til hverdagen

Jeg er ikke så opfindsom i hverdagen, når det kommer til makeup. Jeg er ofte også for træt til at være super kreativ med øjenskygge, men også til at skulle tænke nyt, når det er morgen, og jeg skal på arbejde. Derfor ser jeg stort set altid ud som på billedet i hverdagen.

masser af forskellig makeup

Først lægger jeg et lag af min concealer fra Origins omkring øjnene, derefter lægger jeg et tyndt lag af min yndlings (!) foundation fra Clinique. Så pifter jeg lige min glød op med min brozepudder fra MAC og til sidst fremhæver jeg mine kindben med min rouge fra SEPHORA.

eyeliner fra eyeslipsface

Herefter lægger jeg Cream Eyelineren fra e.l.f. langs øjets øverste kant, det får nemlig øjnene til at se lidt større ud, samtidig med at de bliver fremhævet, uden det bliver “for meget”. Jeg slutter af med min mascara fra Helena Rubinstein, og så er jeg good to go. I weekenden, eller hvis jeg har god tid en dag, kan jeg godt lide at eksperimentere lidt med nogle andre farver, men i hverdagen holder jeg mig altid til dette.

lange øjenvipper

Hvor kreative er I i hverdagen? :)

Sarthud på Bloglovin'

