Tags

, , , , , , , ,

John Frieda på tilbud

For nogle dage siden skrev jeg om min yndlingsshampoo og -conditioner fra TRESemmés Naturals serie, men det er ikke den eneste form for hårprodukter, jeg er meget begejstret for.

For nogle uger siden var jeg løbet tør conditioner, og det kan godt være lidt en katastrofe, for jeg er virkelig blevet afhængig af at have superblødt hår! Så var på udkig efter noget godt. Jeg fandt denne conditioner fra John Frieda kaldet Brilliant Brunette. Den kostede 89 kr. i Magasin, hvilket er ret meget for 250 ml i min verden! Men der er virkelig lækker, og kan købes på Nelly.com lige her for 75 kr.

Det, der er godt ved John Friedas produkter, er, at de har lysforstærkende egenskaber, som gør, at håret bedre reflekterer lys og på den måde har et flot, naturligt shine. Jeg fik ret mange komplimenter for mit hår, da jeg brugte den der conditioner. Nu er den desværre tom, men det er helt sikkert ikke mit sidste produkt fra John Fieda.

Billig John Frieda shampoo og conditioner

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at prøve den her serie fra John Frieda. Det er Brilliant Brunette shampoo og condtioner. De koster “kun” 65 kr. stk. og der er også 250 ml i dem. Shampooen kan købes lige her og conditioneren kan købes lige her.

Billig John Frieda til blond hår

Meeen, bare fordi jeg savler over John Friedas produkter til brunetter, så skal mine blonde læsere da ikke snydes. John Frieda laver nemlig også serien Sheer Blonde til blond hår. Min tidligere roomie er blond, og hun brugte John Friedas Sheer Blonde produkter til sit hår, og hendes hår skinnede virkelig flot og gyldent. På billedet er der en shampoo til hår, der er alt fra platin til champagne, det samme er condtioneren i midten, mens conditioneren til højre er til hår, der er i farvenuancer mellem honning og caramel. De er alle sammen på 250 ml og koster alle sammen 75 kr.

Shampooen til venstre kan købes her, conditioneren i midten kan købes her og condtioneren til højre kan købes her. John Frieda laver også mange andre hårprodukter, og I kan se alle dem, Nelly.com tilbyder lige her.

Hav en deeeejlig mandag! Jeg arbejder hjemme i dag og har planer om at sidde med ansigtsmaske og andet dejligt i dag.

xoxo

