Tags

, , , , , ,

label.m Brunette Dry Shampoo tilbud

Da jeg fik min seneste pakke fra Nicehair.dk med min skønne Rosebud Mocha Rose lip balm i, var denne tørshampoo med i pakken. Den er fra label.m, og jeg har kigget på den længe, så den røg altså med i min seneste bestilling. Den er som sagt købt på Nicehair.dk, og den kostede 149,6 kr. for 200 ml – I kan købe den lige her!

Det gode ved denne tørshampoo er, at den er lavet specielt til brunetter. Da jeg researchede tørshampoo på nettet, fandt jeg ud af, at mange brunetter oplever, at deres hår bliver lidt “hvidt” af at bruge en almindelig tørshampoo, og det er jo ikke så fedt med et hvidt og støvet look! Så hvis man er brunette skal man klart gå efter den slags tørshampoo, der er lavet til mørkt hår.

Denne er virkelig god. Jeg har godt nok ikke prøvet andre, men jeg er virkelig overrasket over, hvor godt det virker! I øjeblikket er jeg ved at vænne mit hår til at blive vasket hver 3. dag, og på 3. dagen kan det godt se lidt fedtet ud, og så er det virkelig rart at kunne spraye dette mirakelmiddel på og få hår, der ser rent ud igen.

Bruger I en tørshampoo? Og hvilken ville I anbefale? :)

Hav en lækker dag! Nu vil jeg tage ned og svede lidt i Fitness DK, av av ;)

