Tags

, , , , , , , , , , , , , ,

billig neglelak elf

billig neglelak 2012

billig neglelak der holder

billig neglelak i pastelfarver

I dag har jeg lavet fine forårsnegle med disse tre fine lakke fra elf. De er alle i de fineste pastelfarver – perfekt til foråret (har altså besluttet, det er forår nu – gider ikke mere vinter, sne og kulde, tak!). Som jeg tidligere bloggede om, så skulle det efter sidende være in denne sæson med negle i forskellige farver. Sidst lavede jeg en mere blå/mint version, men i dag springer jeg ud med ægte girlygirl farver: lilla, babypink og nude.

Det er super fint, og farverne komplimenterer virkelig hinanden godt. Det eneste minus er, at selvom neglelakkerne fra e.l.f. er super billige (under 12 kr. stk.!), så er de altså heller ikke af den bedste kvalitet. Jeg bruger endda min basecoat og topcoat fra Essie, som plejer at få lakken til at holde super godt, men det er som om, lakkene fra e.l.f. er meget “bløde” i det, og der skal virkelig ikke meget til, før der kommer små hak i lakken. Det er ikke så pænt, og jeg synes eller, jeg passer på…

Men de småfejl kan rettes hen af vejen, det går nok. I dag fik jeg taget nogle billeder sammen med mit keyboard, som jeg elskerelskerelsker. Jeg ville ønske, jeg var lidt bedre til at spille på det, men jeg øver mig hver dag – nu også med fine forårsnegle i pastelfarver!

God nu-er-det-næsten-weekend-dag alle sammen! <3

XOXO

