Tags

, , , , , , , ,

fugtgivende maske fra Comwell

I dag er det min fødselsdag, og jeg bliver – hold nu godt fast – 21! Ej, det er nok ikke så slemt, som det kunne være, men jeg synes nu godt nok, det er lidt vildt, at jeg allerede er 21.

Men jeg skal have den bedste dag i dag, er jeg sikker på! Lige nu nyder jeg starten af dagen for mig selv med den skøøønne Clear Improvement maske fra Origins, som I helt sikkert nok skal se mere til her på bloggen (det er nemlig min yndlings!), efterfulgt af den fugtgivende maske fra Comwell, som jeg talte godt om lige her.

Herefter skal jeg lægge pæn lilla lak fra e.l.f., måske kommer den fine guldglimmerlak fra samme mærke også på i dagens anledning? No one knows yet. I mens vil jeg drikke min obligatoriske latte og kigge på lidt magasiner om forårsmode. Ahh! Dét er ren afslapning.

Senere skal jeg mødes med min travle kæreste inde i byen, der har fundet et hul i sit program til at hygge lidt med mig. Og så skal jeg mødes med min søde far, som tager mig ud at shoppe – yay! Slutter dagen af med at tage ud at spise med min far og min kæreste – SÅ hyggeligt!

Vil lige slutte af med et lille billede af mig for præcis 21 år siden – min mor var så sød at sende det til mig i dag med nogle ord om, at hun ikke kan fatte, det allerede er 21 år siden. Det kan jeg heller ikke, mutti, men sådan er det åbenbart. Hvor er det skønt at have fødselsdag, når man har så mange skønne mennesker omkring sig. <3

mini me

On a note: jeg sover stadig i den stilling! :D

