Tags

, , , , , , , , ,

Origins Ginger serie

Billige produkter fra Origins

Faste læsere af bloggen vil vide, at jeg er en stoooor fan af Origins produkter, og min samling er da også nogenlunde omfattende efterhånden. Jeg har de sidste uger været glad for at bruge disse to produkter, der er fra Origins “Ginger” serie. Der er altså tilføjet ingefær til produkterne, hvilket også kan duftes, men jeg har bestemt ikke noget imod den friske duft af ingefær, så det er blot et plus i min bog.

I tuben til venstre er “Smoothing Ginger body scrub” – den er virkelig god. Jeg har prøvet en del forskellige body scrubs efterhånden, men denne er by far min favorit! På det sidste billede har jeg prøvet at fange konsistensen: den er ret tyk i det, og super nem at sprede på huden. Den har rigtig mange “korn” i sig, så man føler virkelig, det hjælper.

Jeg bruger den 1-2 gange om ugen, når jeg er i bad (og ja, jeg er i bad mere end 1-2 gange om ugen), og bruger den på det meste af overkroppen. Man behøver ikke at bruge særlig meget af den, da den jo er virkelig nem at sprede på huden, mens der er mange korn i, så den virker også – selv med et tyndt lag.

Når jeg har skrubbet body scruben godt rundt og virkelig har arbejdet den ned i huden, skyller jeg den af og fortsætter mit bad som ellers. De dage, hvor jeg bruger body scruben fra Origins, bruger jeg efterfølgende den skønne body cream, som er i tuben til højre på billedet.

Når jeg har tørret kroppen efter badet, bruger jeg body creamen de samme steder, som jeg har brugt body scruben. Jeg synes, de to produkter arbejder rigtig godt sammen, for body scruben efterlader huden modtagelig over for den store mængde fugt, som body creamen giver den.

Konsistensen af body creamen er ret flydende, og den er meget nem at smøre på huden. De to produkter kombineret giver en virkelig blød hud, som dufter dejligt frisk af ingefær.

Body scruben kan købes i Matas’ webshop til 275 kr. for 200 ml lige her, og body creamen kan vist kun købes sammen med body washen fra samme serie og en “Essence Bottle” til 360 kr. lige her.

Håber, I får en dejlig tirsdag :)

