Tags

, , , , , , , , , ,

billig hårkur til farvet hår

Hårkur fra Schwarzkopf på tilbud

Det er efterhånden nogle uger siden, jeg modtog denne fine bøtte med skøn hårkur i fra Schwarzkopf. Jeg var løbet tør, og valget faldt egentlig mest af alt på denne, fordi den var så pokkers billig. Sagen er nemlig den, at den er i sidste års emballage (sooo last year, I tell you!), men det gør jo ikke så meget, når indholdet stadig holder!

Denne hårkur er virkelig skøn. Den dufter præcis, som kom man lige fra frisøren! Og så er den bare nem at putte i håret. Den skal sidde i min. 5 min. og så skylles ud. Det bliver virkelig ikke nemmere. Jeg er virkelig glad for, at jeg valgte denne. Den beskytter farvet hår, og det er jo en virkelig god ting, for farve er jo ikke det bedste for håret, så man må kompensere lidt med denne.

Nu til det aller bedste: Den koster lige nu kun 39 kr. på Nicehair.dk, førpris: 139! Det er sgu en pris, der er til at forstå. Da jeg købte den, kostede den 59 kr. Men jeg tror da klart, jeg skal have hamstret et lille lager til den pris der, haha. I kan komme direkte til tilbuddet på Nicehair.dk her!

God onsdag, folkens!

