Tags

, , , , , , ,

billig hårolie fra Schwarzkopf

For halvanden måned siden sukkede jeg over den fine hårolie fra Schwarzcopf Bonacure, efter at have set den testet og meget rost hos Christina. Flere steder kostede den dog 249 kr., hvilket fik mig til at tøve lidt, men så fandt jeg ud af, at Nicehair.dk havde (og har stadig!) den til bare 129 kr., og så slog jeg altså til.

Nu har jeg fået den testet lidt, og jeg er mindst lige så begejstret som Christina – den er virkelig skøn. Den er lidt tyk i konsistensen, hvilket gør den nemmere at arbejde med end f.eks. kropsolien fra Comwell, som jeg anmeldte i søndags. Den har en meget dæmpet, men behagelig duft, og det bliver altså ikke “for meget”.

På flasken anbefaler de at bruge nogle dråber i håndklædetørt hår, og sådan bruger jeg den da også, men jeg bruger den ofte også bare i tørt hår, men kun i spidserne. Når man har langt hår, kan spidserne godt komme til at se lidt kedelige ud, men olien her giver dem lige ekstra glans, så de kommer til at se meget sundere ud. Score!

Billig hårolie fra Schwarzkopf

Den fås i to forskellige varianter: en til fint og tyndt hår og en til tykt hår. Jeg har naturligvis den til højre i billedet, den til tykt hår, og derfor kan jeg naturligvis ikke vide, hvordan den anden er, men jeg tænker, at den må være god. Det er i hvert fald alt andet lige godt, at Schwarzkopf har taget højde for, at vi alle sammen har forskelligt hår, og dermed skabt et produkt, der kan bruges af alle.

De koster begge to 129 kr. på Nicehair.dk, og det er en virkelig god pris, for man bruger ganske lidt af produktet hver gang. Den til fint og tyndt hår kan I købe lige her, og den til tykt hår kan købes lige her!

Hav en skøn 1. marts, ladies! FORÅR – at last! :)

