Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Essie neglelak forår 2012

billig neglelak fra Essie

billig neglelak fra Essie

Billig neglelak fra Essie

Billig og god neglelakfjerner Essie

Billig Essie neglelak fra billigvoks.dk

I går da jeg kom træt hjem fra arbejde, lå der en lille fin pakke og ventede på mig! Jeg var nemlig “kommet til” at købe (næsten) hele Essies forårskollektion for foråret 2012 i forgårs. Men det var virkelig fristende, når de var SÅ billige, som de er på billigvoks.dk

En sød pige fra mit studie tippede mig om, at man på billigvoks.dk kunne få Essies nye forårskollektion for bare 38 kr. pr. lak! De koster jo 100 kr. i Matas, så der er virkelig penge at spare! Jeg måtte straks tjekke det og endte altså med at købe næsten hele kollektionen, plus en af de fine Lux Effects lakke og den neglelakfjerner fra Essie, som jeg skrev om her.

Alle lakkene og neglelakfjerneren kostede 38 kr. stk.! Det er virkelig godt. Så med levering og det hele måtte jeg slippe 300 kr. – ikke galt. Det må være min lidt forsinkede fødselsdagsgave fra mig selv. ;) I kan forresten selv købe lakkene ved at trykke lige her. Den nye forårskollektion samt Lux Effects lakkene ligger nederst.

Jeg har faktisk allerede taget en af de nye, fine forårslakke på… Kan I gætte hvilken? :)

