Tags

, , , , , , , ,

Essie forår 2012

flot neglelak fra Essie 2012

I går tog jeg den fine To buy or not to buy neglelak på fra Essie, og den er jo sååå fin. Den har det fineste glimmer-agtige skær, når den holdes i den rette vinkel i det rette lys, og det er det, jeg har forsøgt at fange på det andet billede. Det fine glimmer-skær er dog ikke noget, man kan se, når lakken er på neglen, men den er med til at få lakken til at skinne mere, hvilket er rigtig fint.

Jeg kunne dog godt tænke mig ekstra glimmer på neglene – er helt tosset med glimmer for tiden – så jeg valgte i dag at påføre et lag af den Essie Lux Effects lak, som jeg købte i sidste uge. Det er “As gold as it gets”, som er den fineste gennemsigte lak med guldglimmer! Den kan bruges på alle farver, og giver et neglen et fint glimmer-skær. Jeg er virkelig fan af den.

Den minder lidt om den glimmerlak, jeg har fra e.l.f., men denne har meget små glimmer”korn”, hvor den fra e.l.f. har både store og små korn i. De giver altså forskellige effekter, hvor denne Lux Effects fra Essie er noget mere afdæmpet. Jeg synes, den er virkelig fin oven på To buy or not to buy, og de to sammen kunne godt gå hen og blive dette forårs favorit!

Essie Lux Effects Anmeldelse

Billig essie neglelak forår 2012

Billig neglelak fra Essie

Kan I se de to små sølvkugler i Lux Effects lakken her på det sidste billede? Jeg ved ikke lige, hvorfor de er nede i lakken, det er lidt underligt! Any ideas?

Hvad er jeres forårsfavorit til neglene? :)

xoxo

Følg min blog på Bloglovin'

