Tags

, , , , ,

billig essie neglelak 2012

Beklager stilheden på bloggen de sidste par dage – nu gik det ellers lige så fint. Men sagen er den, at jeg er blevet syg. Det er jo blevet fandens koldt igen, så har fået redet mig en omgang feber/ondt i halsen. Øv. Så hygger med panodiler, te (ad!! Ved godt, te skulle være så sundt, men jeg er altså en kaffe-pige, big time!) og så vil jeg forsøge at lægge Essies A Crewed Interest, hvis jeg holder op med at klynke.

Åh, men hvornår lærer jeg, at når sygdommen er på vej, skal jeg ikke tage på arbejde – og da slet ikke til træning? Er ren elendighed her til aften. Er pakket ind i tykke trøjer, halstørklæde, tæpper og dyner, men jeg fryser stadig. Skørt. Nu vil jeg dykke ned i teen, spise to panodiler og forsøge at blive rask. Har så mange ting, jeg gerne vil vise jer her på bloggen. :)

Håber, I er mere friske derude? Hav det fantastisk!

xoxo

