Tags

, , , , , , , , ,

hvilken øjenmakeupfjerner skal jeg vælge

1. 2-Fase Øjenmakeupfjerner fra Matas (50 kr.) 2. Øjenmakeupfjerner Gelé fra Matas (50 kr.) 3. All Mascaras fra Helena Rubinstein (225 kr.) 4. Biocils Make-up Removal Gel fra Biotherm (180 kr.) 5. Dermo-Expertise Gentle Eye Makeup Remover fra L’Oreal (60 kr.) 6. Gentle Eye Makeup Remover fra Paisir (55 kr.) 7. Naturally Gentle Eye Makeup Remover fra Clinique (150 kr.) 8. Gentle Eye Makeup Remover fra Nivea Visage (27 kr.) 9. Bi-Facial Eye Make-up Remover fra Lancôme (199 kr.)

Okay, jeg har lige et lille dilemma, som jeg håber, I kan hjælpe mig med! Min elskede makeupfjerner fra Helena Rubinstein (nr. 3 på billedet) er tom – helt tom. Så jeg skal have en ny. Fik heldigvis et gavekort til Matas i fødselsdagsgave, og jeg regner med at bruge det på en super god makeupfjerner, der kan erstatte den skønne fra Helena Rubinstein.

“Hvorfor køber du ikke bare den fra Helena Rubinstein igen?” sidder I måske og tænker – og det kunne jeg også sagtens, men den er altså ret pebret: 225 kr. Det er mange penge, og jeg håber lidt, at jeg kan finde et billigere alternativ, samtidig med at jeg ikke udsætter min sarte hud for for mange irritationer.

Priserne på de ni forskellige produkter, jeg har kigget på, svinger fra 27 kr. til 225 kr., så der er lidt forskel. Har før haft den fra Lancôme, og den var også klart et hit (og med 199 kr. er den den dyreste efter den fra Helena Rubinstein – way to go! not), men jeg overvejer ret kraftigt en af dem fra Matas? De er uden parfume osv., så den kan ikke være helt gal, eller?

Håber meget, I kan hjælpe lidt her! Skriv gerne jeres anbefalinger i en kommentar her under indlægget. TAK <3 

