Tags

, , , , , , , , , , ,

Chanel June neglelak

Lige nu sidder jeg og nyder søndagen sammen med det nyeste Elle. Jeg er normalt ikke typen, der køber modeblade (det er dog mest grundet økonomien), men kunne ikke styre det, da jeg var på 7 Eleven i går efter en lang, men hyggelig dag med fødselsdag hos familien – og så er var det jo sundere end at købe noget slik eller en is.

Jeg sov længe i dag, og jeg tror virkelig jeg trængte til det efter ugens sygdom og weekendens fødselsdags-tam-tam. Nu kigger jeg lidt i mit Elle, drikker kaffe og nyder min pæne Chanel nelglelak, der er kommet på neglene. Åh, den er flot ikke? Elskerelskerelsker den!

I kan lige se lidt godter, jeg har fundet i Elle so far…

vild makeup GOSH

Vild makeup fra en reklame for GOSH. Skal kopieres til fest. snart.

makeup fra Tromborg

Vildt lækker Lip Balm fra Tromborg. Ku’ godt.

Makeup fra MAC

Elle siger: “… nu handler det om neglelak og læbestift” og dét er jeg fan af!

Nu er jeg færdig med Elle og kaffe og må videre til dagens store opgave: jeg skal lave min kvote 2 ansøgning til CBS! For pokker. Jeg er helt nervøs, selvom det bare er en ansøgning.

Hav en dejlig søndag, ladies, jeg vil kaste mig over optagelse.dk…

