Tags

, , , , , , , , , ,

Nilens Jord rouge brush

Lidt fine gaver fra to omgange af fødselsdagsfest – faktisk var flere af gaverne ikke på min ønskeseddel, men jeg kunne ikke være gladere for dem! Hvordan kan folk kende mig så godt?! I er dejlige hver og en. <3

Chanel neglelak 2012 JUNE

Fik denne fiiine eyeliner fra MAC. Den er virkelig fin og har et svagt hint af glimmer i sig, hvilket skaber et virkelig flot look! Glimmeret er dog ikke så tydeligt, at den bliver “too much” til hverdagen. Konsistensen er virkelig lækker, den er rigtig blød og cremet og er virkelig nem at arbejde med! Eneste problem er nu, at min børste fra e.l.f. virker lidt for “cheap” til denne fine eyeliner, så nu savler jeg over en børste fra MAC. tsk. I baggrunden kan I ane den fine June neglelak fra Chanel, som jeg bloggede om i går.

eyeliner fra Maybelline

Denne fine eyeliner er fra Maybelline New York. Det er en flydende eyeliner og modellen hedder Master Precise. Den er super fin og har en meget fin spids, som kan hjælpe til at tegne ultrafine streger. Jeg går jo med eyeliner hver eneste dag, og denne er virkelig blevet en favorit! Den er super nem at bruge, jeg er virkelig fan.

gavekort til Matas og Baresso

Fik også denne skønne brush fra Nilens Jord. Den stod ikke på min ønskeseddel, og jeg undrer mig virkelig over, hvordan min farmor og farfar kunne jeg vide, jeg allerede har børster fra Nilens Jord i præcis denne serie!? Det er da vildt. Nå. Det er oprindeligt en powder brush, men jeg har brugt den til rouge so far, og det fungerer den virkelig også perfekt til! I baggrunden kan anes gavekort til Matas og Baresso! Yay!

Fik også andre ting. Bl.a. nogle fine strømpebukser fra Wolford, men dem får I altså ikke at se i action ;) Fik også en flaske Cuba Apricot, som var skyld i en meget grim hovedpine dagen efter min fødselsdag for pigerne (plus en bytur iført BOING! t-shirt. Thanks everyone!).

Er virkelig glad for mine gaver og lover, at der nok skal komme lidt looks med de forskellige produkter.

Hav en lækker tirsdag!

blog om sart hud

