Tags

, , , ,

blød neglelak fra Essie

Ok, indrømmet, jeg gik amok med at kradse i lakken, og det er derfor, billedet er så ekstremt. On the other hand, så er det altså anden gang, jeg forsøger at lægge den fine A Crewed Interest lak fra Essie, og begge gange er ovenstående sket. Jeg ved ikke hvorfor, men selvom lakken burde være tør (jeg venter 5 min. mellem hvert lag), så er den bare så blød at der skal intet til, før den krøller helt sammen og ser forfærdelig ud!

Jeg er virkelig skuffet og frustreret, for jeg er så vild med farven. Den er SÅ smuk, synes jeg. Og jeg ville så gerne lade den pryde min negle, men det skal åbenbart ikke være. Af hele forårskollektionen fra Essie glædede jeg mig mest til denne. Og hvor er jeg dog blevet skuffet. :(

Nogen idéer til, hvad der går galt? Eller har jeg måske bare fået en lak, der fejler et eller andet? For det vil bare ikke lykkes.

Måske er vi bare ikke meant to be?

