Tags

, , , , , ,

Essie neglelakfjerner billigt

Naturally Clean neglelakfjerner Essie

Er klar med en lille anmeldelse af neglelakfjerneren fra Essie, som jeg købte, da jeg også købte Essies forårskollektion for i år. Jeg brokkede mig jo tidligere over, hvor hård neglelakfjerner i den billige ende er mod neglene.

Duft (lugt?)

Noget af det første, man lægger mærke til, når man åbner en neglelakfjerner er dens lugt (og ja, jeg kalder det lugt, for det altså ikke nogen duft!), og denne har faktisk en meget kraftlig lugt. Den lugter ikke helt sund. Man tænker i hvert fald ikke “naturally” om den, som navnet ellers angiver.

Virkning

Den er virkelig effektiv. Den skal nærmest kun køres en gang hen over neglen, for at neglelakken går af. Det er jeg ret imponeret over. Den er ret drøj i brug, jeg vender den bare lige hurtigt på en vatrondel, og så er der nok til at fjerne neglelak på fem negle.

Slid

Til trods for den meget kraftige lugt og effektive virkning, så føles det ikke som om, den slider unødvendigt meget på neglen. Den gør sit arbejde godt, fjerner neglelakken, men jeg synes ikke, det virker som om, den slider på selve neglen. Mine negle er i hvert fald fine, efter jeg er begyndt at bruge den frem for supermarkedernes billige alternativer – og jeg har heller ikke knækket en negl!

Dom

Jeg er ret begejstret for denne neglelakfjerner! Der findes sikkert nogle dyrere og bedre derude i beautyworld, men denne er den bedste, jeg har prøvet, og da jeg ikke føler, den slider min negl i stykker, er jeg godt tilfreds! Jeg har købt min hos billigvoks.dk, og du kan få den lige her til 58 kr. for 118 ml, som vil holde LÆNGE! :)

Håber, I kunne bruge anmeldelsen! Hav en lovely onsdag!

xoxo

