Tags

, , , , , , , , ,

 

Essie Navigate Her 2012

pastelfarvet neglelak til foråret 2012

anmeldelse af Essie Navigate Her

Billig Essie Neglelak

Uhh, det har været godt vejr i dag! Jeg håber, I alle sammen har nydt solen – det har jeg i hvert fald! For første gang i jeg-kan-ikke-huske-hvor-længe havde jeg kun en habitjakke på! Bevares, havde lidt gåsehud på armene, da jeg kom hjem 18.30, men det er en start! En start på forår. En start på varme. En start på min sommerglæde! Yesyesyes.

Nå, men i morges dansede jeg rundt i det nærmeste grønne område iført t-shirt og tog billeder af mine negle (laver næsten ikke andet for tiden, huh!?) med den fine Navigate Her fra Essie på.

Jeg elsker virkelig farven på denne lak! Den minder mig om farven på blade, der lige springer ud. De allerførste, spæde forårsblade. Hvor jeg dog glæder mig til at se dem på hvert et træ inden længe. Det kan kun gå for langsomt! Er træt af nøgne træer. Meget træt. Vil have træer, der er klædt i lysegrøn idyl. Nu.

Nå, men mens træerne lader vente på sin forårspragt, vil jeg nyde farven på mine negle. Og lave min dumme kvote 2 ansøgning færdig.

Ses i morgen, babes. Hyg jer her til aften, ik’? :)

