Tags

, , , , , , , , , , , , , , ,

billig makeup uden parabener

Har I set, at Gina Tricot hat fået en beauty kollektion? Det er jo godt nyt, for som med deres tøj er priserne meget overkommelige. Men jeg blev med det samme nervøs, for med min sarte hud kan jeg ikke bare smøre hvad som helt i ansigtet. Men selvom priserne er i bund, har Gina Tricot alligevel tænkt over kundernes velvære. Alle produkter er uden parabener og ikke testet på dyr.

Kollektionen indeholder alt lige fra neglelak, lip gloss og øjenskygger, til body butter, makeup-pensler og roll-on deodoranter. Der er en masse at vælge i mellem, og det hele kan findes på Gina Tricots webshop lige her.

Øjne

Pastelfarvede øjenskygger billigtDet kommer nok ikke som nogen overraskelse, at denne sæson er all about pastelfarver, hvilket er temaet for Gina Tricots fine øjenskygger. Denne sæson er ikke så meget for vild makeup, der er mere fokus på læber og negle (har jeg læst i Elle), og så passer disse fine pasteller jo perfekt til at lave afdæmpede øjne med.  Måske med et touch af eyeliner på øjenlåget? Jeg er meget inspireret af dette look: 

inspirerende makeup forår 2012

Billeder fra Instagram @swatdot

Læber 

Rød læbestift på budgetLipstick is back! Og Gina Tricots beauty kollektion består også af disse fire, fine læbestifte. Denne sæson skal man ikke være bange for at gå all in med læbestiften. Jeg har været lidt tilbageholdende, når det kommer til læbestift. Jeg synes, det ændrer ens look drastisk med så farverige læber, men jeg kender virkelig mange, der worker det for vildt, så jeg overvejer selv at komme ind i kampen – og så er det jo ganske godt med en stift, der ikke koster en halv månedsløn.

Disse fra Gina Tricot koster 59 kr.

I samme nuancer som læbestifterne er i fås også lipgloss, som koster 49 kr. stk.

Lip gloss på tilbud

Og nu vi er ved læber med fuld knald på farverne, så har Gina Tricot faktisk lavet et look, som jeg er ret inspireret af. Det kunne jeg godt finde på at kopiere til en fest, det ser jo for vildt ud:

Læbestift look 2012

Negle

neglelak på tilbudJeg kan lige så godt sige det med det samme: jeg er vild med Gina Tricots udvalg af neglelakke! Kollektionen består af nogle med metallic look, pasteller (surprise!!) og pang-farver. Super alsidigt, alle kan være med her. Og prisen er også til at være med på: 1 lak koster 39 kr., mens 3 koster 99 kr.

Jeg er vild med kollektionen! Kunne I finde på at investere i nogle af produkterne? 

xoxo

