Tags

, , , , , , , , ,

nem og hurtig hverdagsmakeup

billig Essie neglelak

jeg har det fedt

flot orange neglelak

Hey peeps!

Har I haft en vild weekend? Det har jeg … ikke. Ikke i party-forstandt. Brugte lørdag på rengøring og indkøb og cheesecakebagning, og i dag på fødselsdagsfest (for mig igenigenigen) og bollebagning og lægning af ny, hot neglelak. Orange, It’s Obvious fra Essie.

Og så farvede jeg hår i morges. Trængte virkelig meget, og der er jo ikke noget værre end en stor, grum udgroning. Adbad. Så nu er jeg mørkhåret igen. Helt mørkhåret. Eller, “lysebrun”, som farven faktisk hedder. Men jeg synes, den er mørkebrun, og så er den det. Basta.

Sov lidt for længe i morges, og selvom jeg havde drømt om at lægge fin og inspirerende makeup i dag, så måtte jeg ty til den vanlige dagsmakeup, så intet inspirerende der. Må blive i morgen, når jeg arbejder hjemme (yaaay!)

Stort kys til jer. Håber, I har haft det fedt! :)

