Tags

, , , , , , , , , ,

Tilbud på Clinique makeup

1 Superbalanced Makeup Foundation Airbrush Concealer | All About Eyes Serum 4 Take The Day Off Makeup Remover Foundation Brush 

Opdagede lige et super tilbud fra Clinique, hvor man får en Airbrush Concealer og en Foundation Brush i rejsestørrelse med ved køb af en foundation eller pudder. Det gælder kun på Cliniques hjemmeside. Jeg bruger jo i forevejen den foundation fra Clinique, og min elskede concealer fra Origins er ved at være tom, så jeg slog lige til! Oveni hatten kunne man vælge to produktprøver, og jeg valgte en øjenserum og en makeupfjerner. Glæder mig virkelig, til det kommer!

Foundationen koster 245 kr. og den har været min favorit i maaange år efterhånden, den er simpelthen så fantastisk. Og Cliniques Airbrush Concealer har jeg læst rigtig meget godt om – jeg glæder mig virkelig til at teste den.

I skal i øvrigt skynde jer, hvis I vil benytte tilbuddet, for det udløber i dag! Jeg er ked af, jeg ikke opdagede det noget før, men så kan I lige lave noget impulsshopping på den skønne mandag aften. :)

Kys!

