Tags

, , , , , , , , , ,

hverdagsmakeup

flot makeup let at lægge

lige et lille “Dagens”, som man kender det fra andre blogs, men heldigvis skal jeg ikke flashe mit tøj – jeg flasher min makeup! Havde ikke meget vild eller anderledes makeup på i dag, men jeg legede alligevel lidt med øjenskygge, hvilket jeg ikke plejer at gøre.

Valgte at lave et meget simpelt look, da jeg også skulle se nogenlunde ordentlig ud på arbejde. Har valgt en lys brun farve i øjets inderste kant, som bliver mørkere og mørkere brun jo længere man kommer mod øjets yderste kant. Under øjet lagde jeg en let guldskygge fra MAC for lige at spice det lidt op. Eyelineren er også fra MAC og jeg er super glad for den.

Synes selv, det blev fint. Det er meget sjovt at lægge noget forskellig makeup – i hvert fald bare tænke over det. Normalt står jeg bare med hovedet under armen om morgenen og kører min rutine. Men vil gerne prøve at blive bedre til at lege lidt med øjenskygge og forskellige looks. Jeg har trods alt en pallette med alverdens farver, så det er bare om at gå i gang.

pallette med forskellige øjenskygger

Flydende eyeliner fra MAC

Hvis I er interesserede i en sådan pallette, så kan man faktisk købe en magen til min lige her på Nelly til 165 kr.

Hvad synes I om looket? Fint? Kedeligt? For meget?

