Tags

, , , , , , , ,

Clinique Air Brush concealer

Essie Orange it's Obvious forår 2012

den bedste foundation

I sidste uge dumpede min pakke fra Clinique ind af døren. Havde glædet mig som et lille barn, nåede jo lige at bestille på den sidste dag, hvor deres tilbud om at få en gratis Air Brush Concealer og en foundation børste med ved et køb af en foundation, gjaldt. Og tju-hej hvor det gik, for jeg fik også to gratis prøver med på en øjencreme og en makeupfjerner! I alt 5 produkter for 1’s pris. Yes.

Jeg glæder mig til at prøve det hele, for produkterne virker super lækre! Er mest nervøs for øjencremen, for hvad nu hvis jeg ikke kan tåle den? Jeg må prøve den af og give en lille anmeldelse – så må vi se, om det bliver med røde, hævede øjne (I hope not…)

Foundationen har været min yndlings i 6 år efterhånden. Har prøvet andre, men vender altid tilbage til denne. Jeg synes, den ligger smukt på huden, og så holder sådan en lille fætter der faktisk ret længe. Lovelovelove! Hvad er jeres yndlingsfoundation?

Følg med i morgen, hvor jeg poster min første videoblog! Er rystende nervøs, og jeg håber meget, at I vil tage godt imod den. :) Det handler om concealere! 

kys

