Tags

, , , , , , , , , , , ,

Earcuff fra H&M

lipgloss fra elf

Forsømmer bloggen lidt meget for tiden, hva’? Er en hat til at planlægge min tid ordentligt, men det er noget, jeg arbejder på. Her får I i hvert fald “dagens look”. Stod meget sent op i dag, lidt smådeprimeret over stadig at være i Danmark, men ambassaden tager sig åbenbart god tid – og nu er de jo på påskeferie – så jeg må væbne mig med tålmodighed (det er svært!)

Jeg tog ud til en veninde i dag for selskab, og det var super hyggeligt. Inden da fik jeg lige lagt en solid makeup – skønt med ferie og anti-stress, så kan makeuppen gå amok. Havde en armygrøn top fra Samsøe Samsøe på i dag, sorte skinny jeans og en sort cardigan med guldknapper (my favorite!), og de farver lod jeg gå igen i makeuppen. Lagde armygrøn øjenskygge, der fadede ud i sort, sort eyeliner og guld-streg under øjet. Masser af mascara og toppede det med vinrøde læber.

Uhh, og læg i øvrigt mærke til den fine earcuff! Har ledt efter en længe, og H&M blev min redning med hele to styks til bare 29 kr. Jeg er super glad for den, og den giver god anledning til at sætte håret op, for jeg vil jo så gerne have, at den skal kunne ses. ;)

Hvad synes I? 

God påske og kyskys til jer allesammen :)

