Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Påske på fyn

Har nydt de sidste to dage af påskeferien på Fyn. Er jo oprindeligt fra Odense, og har min fars familie i Gislev på Sydfyn, så jeg har rigtig påske-hygget med min skønne familie. Billederne er fra i går, Påskedag, taget i det fine solskin i Gislev. Min farmor og farfar har det skønneste hus med en kæmpe have, og jeg fik virkelig gynget meget på gyngen i deres have – alt for sjovt!

Havde et simpelt og nyt outfit på, med en blondekjole fra H&M og en ny blazer. Synes selv, det var fint. På mine negle have jeg Essies To Buy Or Not To Buy, som er den fineste pastel-lilla, og havde også min mintgrønne clutch fra Monki med, så jeg brød det sort/hvide lidt. Havde desværre ikke taget en gul påske-neglelak på, fordi jeg ikke ejer en – dog har Gina Tricot den fineste gule lak, som jeg har et lille crush på…

minty clutch Monki og pastel neglelak

