Tags

, , , , ,

billig makeup

Seværdigheder i San Francisco

Starbucks kaffe er det bedste

San Francisco

… skal jeg en masse i Sephora, på Starbucks og gå på Golden Gate Bridge…

Kan I huske, at jeg for nogle uger siden skrev, at jeg var ved at planlægge en tur til San Francisco, og at jeg havde travlt med at søge visum og ordne alting inden jeg skulle af sted? Well, ambassaden havde tydeligvis ikke travlt, og selvom jeg havde planlagt at tage af sted i sidste uge, så modtog jeg altså først mit visum i dag.

Men jeg er ubeskriveligt glad, spændt og pisse bange nu hvor jeg har fået mit visum. Glæder mig, men frygter det samtidig. Jeg har ikke prøvet at tage ud i verden på den måde før – helt alene. Men jeg tror, det bliver grænseoverskridende og vigtigt for mig at prøve det af! Og jeg kan bare ikke vente!

Glæder I jer til den amerikanske stemning breder sig på bloggen inden længe? Jeg synes, det bliver spændende. :)

Nu vil jeg hoppe i seng. Kan I have det dejligt?

Xx

