Tags

, , , , , , , , , , , ,

Som jeg skrev i forgårs, er den nye Goodiebox fra marts endelig ankommet – en del forsinket, men det skal der vist ikke brokkes mere over. :) Goodiebox er et nyt koncept, og dette var kun 2. box, så det er en acceptabel opstartsfejl. Jeg har lovet at lave en lille anmeldelse af goodieboxen fra marts, og vil først lige vise jer, hvad der var at finde i den fine indpakning:

Få billig makeup

1. Prøve på Kevin Murphy Angel Wash shampoo (full size: 188 kr.)

2. Oh My Gosh neglelak fra GOSH i farven 020 Light Nutmeg (39,95 kr.)

3. Pukka Uplifting Toner (Full size: 179 kr.)

4. Pukka te “Cleanse” (20 breve koster 38 kr.)

5. Aco Sense & Care rich care håndcreme (48 kr.)

6. Veet Suprem’Essence voks strips (79,95 kr.)

7. Pukka te “Refresh” (20 breve koster 38 kr.)

8. Pukka te “Harmonise” (20 breve koster 38 kr.)

9. Pukka Nourishing Face Oil (Full size: 329 kr.)

Der var nu også nogle chokoladeæg fra PR Chokolade, men dem nåede jeg desværre ikke at tage billeder af (ahem), og også nogle hårelastikker fra Blax, men de er vist lidt væk. Chokoladeæggene var sygt godt, men nu til de vigtige produkter: dem fra boxen!

Goodiebox marts 2012

Neglelakken fra GOSH

Neglelakken fra GOSH har jeg allerede prøvet – og fjernet igen. Havde godt læst inde på flere blogs, at neglelakke fra GOSH ikke er af den bedste kvalitet, og efter at have prøvet denne, må jeg erklære mig enig. Lakkens farve er sådan set meget fin, og minder lidt om Essies A Crewed Interest fra forårskollektionen 2012, og så alligevel ikke helt… Synes, den havde stort set samme farve som min blege hud, så den er ikke meget spændende. Den var også virkelig blød i det, som jeg også måtte sande med lakken fra Essie. Alt i alt er det nok ikke en lak, jeg kommer til at bruge igen…

Kevin Murphy Angel Wash Shampoo

Jeg har hørt gode ting om Kevin Murphys shampoo og glæder mig virkelig til at prøve denne! Jeg kan bare allerede se på størrelsen, at der kun bliver til en enkelt hårvask for mit vedkommende. Jeg synes, det er lidt ærgerligt, for jeg ville gerne kunne benytte den et par gange eller tre, så jeg kunne mærke en forskel.

Goodiebox marts 2012

Pukka te + toner + face oil

Nu er jeg ikke den store te-drikker, så jeg er selvsagt ikke så begejstret for de tre tebreve, der var med i boxen (jeg kan heller ikke se, hvad te har med beauty-produkter at gøre…). Toneren glæder jeg mig til gengæld til at prøve! Jeg håber, den er skånsom mod min sarte hud! :)

Glæder mig også meget til at prøve face oilen. Er meget begejstret for både olie til håret og til kroppen, men har endnu ikke en til ansigtet! Olie er fantastisk, så jeg glæder mig virkelig til at se, hvordan denne virker.

Veet voks strips

Jeg er meget glad for disse voks strips! Jeg har længe villet prøve dem i stedet for altid at stå med en skraber, når benene stikker, og nu er der ingen vej udenom. Det bliver rigtig sjovt at prøve, og der skal nok komme et separat indlæg om at vokse ben vs. at barbere ben!

parfume i cremer

Aco Sense & Care håndcreme

Jeg prøvede denne håndcreme i går, da jeg skulle til at gå i seng, og jeg har virkelig et problem med, at der er parfume i. Den har en meget kraftig duft af parfume, og man er ikke i tvivl om, at de ikke har sparet på indholdet af parfume! Det står naturligvis på selve håndcremen, og stod jeg i en butik og skulle vælge, så ville mit valg aldrig falde på denne.

Jeg synes ikke, parfume hører hjemme i cremer, og da slet ikke til ansigtet eller hænderne. Mine hænder begyndte at svie med det samme, og det var ikke spor behageligt. Problemet er også, at man ofte rører ved sit ansigt, og når man har sart hud som mig, så kan huden sagtens reagere på parfumen på hænderne – not good!

Konklusion 

Jeg er desværre godt skuffet over denne goodiebox. Jeg synes, den er af meget ringe kvalitet, og jeg føler lidt, at vi er blevet spist af med en masse små prøver på produkter, som man ofte får med i Matas og andre steder. Jeg synes, det er ærgerligt, at Goodieboxen ikke er af samme kvalitet som Glossybox (som de har i eksempelvis England), som Goodiebox tydeligvis er inspireret meget af.

Jeg håber, at Goodiebox opper sig lidt i de måneder, hvor jeg er i USA, for ellers tror jeg ikke, det er noget, jeg vil blive ved med at betale 119 kr. for om måneden…

Hvad synes I om Goodieboxen fra marts?

