Tags

, , , , , , , , , , ,

San Francisco

Se lige træt ud for en fem’er!? Jesus…

Den bedste hårshampoo

neglelak over det hele

Så for pokker.

Nu er jeg endelig i San Francisco! Landede ved 13-tiden (lokal tid) og blev hentet af Charlie, som jeg lejer et værelse hos. På vejen hjem til huset i Berkeley, der bliver mit hjem de næste 3½ måneder, stoppede vi i Target, så jeg kunne købe de mest basale ting. Endte med yndlingsshampooen og -conditioneren fra TRESemmé Naturals. Endte også med the April Issue af Vogue (5 $ pr. blad! Jeg kommer til at skulle have en ekstra kuffert bare til mine modeblade, når jeg skal hjem…)

Da jeg kom ind på mit værelse og fik åbnet min kuffert, kom der en dunst af neglelak op fra kufferten. Jeg stivnede totalt, og frygtede det værste, da jeg gravede ned i tøjet for at finde mine neglelakke! Min ene neglelak var ikke lukket ordentligt (flot) og der var derfor kommet neglelak på nogle af de andre lakke, den lå med, men det havde heldigvis holdt sig i den pose, de var i, så mit tøj blev skånet. phew.

Jeg gik lidt rundt i området og snakkede med Charlie, som er superflink btw, og området virker rigtig roligt og ordentligt, så jeg er glad! Mit værelse er rigtig stort, og der er møbler og alting i forvejen, så jeg kunne ikke være mere tilfreds! Jeg mødte også nogle af de andre lejere, og de virkede også flinke! Alt i alt er jeg virkelig glad og føler mig tryg og respekteret her.

Nå, ville bare give jer en hurtig update. Lige nu sidder jeg på mit værelse og er supertræt (ser sikkert efterhånden mere træt ud end på første billede – yes, it’s that bad!) og venter på at det skal blive sent, så jeg endelig kan sove. Har været vågen i over 24 timer, og jeg har super meget jetlag. Klokken nærmer sig 20 om aftenen her, mens min krop stadig er vant til dansk tid, hvor klokken snart er 5 om morgenen. Juhuu.

Jeg glæder mig til at tjekke området mere ud, få taget nogle billeder osv. Og jeg glæder mig til at shoppe! YEEES! Jeg elsker USA, makeup og andre hudprodukter er så billige her. Jeg går shopamok. Vi ses alle sammen! Jeg skal fokusere på at holde mig vågen nu! Og måske spise lidt aftensmad…

Kisses!

