Tags

, , , , , , , , , ,

Lancôme Hypnôse Drama

Hvis jeg kun måtte vælge ét produkt i min makeuppung og skulle skille mig af med alle andre, ville jeg vælge at beholde min mascara. For mig betyder vipperne bare mest, og når de prydes med den rette mascara, bliver de det mest forførende – synes jeg. Det har resulteret i en hamstring af mascara for mit vedkommende, og jeg elsker dem!

Men mascara er ikke bare mascara… De to på billedet er begge fra Lancôme og begge fra Hypnôse serien, men der er en verden til forskel, som I skal se på de kommende billeder!

D R A M A

Fyldige vipper god mascara

Jeg købte denne i en Sephora i San Diego i oktober, og har været super glad for den. Børsten er af meget normal størrelse, og hårene sidder ret tæt over hele børsten. Det er ikke til at se på billedet, med børsten er faktisk formet som et S, hvilket ifølge Lancôme selv er for at give vipperne mere fylde ved de yderste vipper.

Mascara der giver volumen

Lancôme Hypnôse Drama mascara

Denne mascara fokuserer 100% på volumen og gider flotte, fyldige vipper. Den er nem at påføre, og jeg er helt solgt. Jeg synes, mine vipper ser dejligt fyldige ud, og det gør jo også, at de kommer i fokus – I love it!

Doll Eyes 

få længere vipper med mascara

Denne fik jeg i fødselsdagsgave. Den har en en kegleformet børste og fine små hår. Den er rigtig god til at fange de yderste vipper, som giver et rigtig fint look. Den fokuserer på længde, og giver rigtig lange, flotte vipper – heraf navnet, Doll eyes.

Lancôme Hypnôse Doll eyes mascara

Mascara der giver længde

Denne giver jo en flot længde, men slet ikke fylde. Jeg synes, det ser ud til, at jeg har færre vipper, men jeg tror, det er fordi, den ikke giver fylde. Jeg synes dog, den giver virkelig flotte, lange vipper, og jeg vil kun anbefale den.

… Hvilken ville jeg vælge? 

Jeg ville nok vælge Drama, hvis jeg stod i en butik med kun disse to som valgmuligheder. Det skyldes nok i virkeligheden, at når jeg i forvejen har ret lange øjenvipper, giver det mere mening for mig at vælge en, der giver fylde.

Hvis du ikke har så lange øjenvipper, vil Doll Eyes helt sikkert være god, for jeg synes faktisk, at den giver rigtig flot længde. :) Man kan jo også kombinere dem, så man både får fylde og længde!

Alt i alt to virkelig gode mascaraer, som jeg varmt vil anbefale. Vil i det hele taget anbefale Lancôme som mærke, for de laver nogle virkelig skønne produkter. Har endnu et produkt fra Lancôme, som jeg glæder mig til at vise jer!

xoxo fra San Francisco!

