Tags

, , , , , , , ,

Hårelastik med et twist

flot hverdagsfrisure

guldring til hestehale

Se lige, hvad der også røg med ned i shoppingposen, da jeg shoppede i Westfield San Fracisco: en fin hårelastik med et lille twist. Den minder lidt om den fine hår-ring fra H&M, der har været overalt i blogland, men denne ring går kun halvvejs rundt om hestehalen. Jeg synes, den ser super godt ud med en pjusket hestehale, og giver et lille twist til den normale, måske lige kedelige,  hestehale.

(beklager i øvrigt for de lidt kedelige billeder, men har endnu ikke fundet mig en fotobitch her i San Francisco, og det er ikke det nemmeste i verden selv at tage billeder af sin hestehale! Haha.)

Håber, I får en lækker fredag! Kan I mærke, weekenden er på vej? Jeg glæder mig til weekend! Har ikke de store planer endnu, måske besøge Sephora?

Ciao!

