Tags

, , , , , , , , , , , , , ,

piller i neglerødder neglebånd

Sephora by OPI kollektionen

Det her er lidt pinligt for mig at skrive. Men jeg tror, det er nødvendigt. De fleste foretager sikkert noget redigering af deres billeder – særligt hvis man har en bums, og gerne vil se godt ud på bloggen. Jeg gør det selv, det indrømmer jeg gerne. Men der, hvor jeg oftest redigerer mine billeder, er, når jeg viser jer en fin ny neglelak. For jeg har en dårlig vane: jeg bider og piller i huden omkring neglene, og det ser bare ikke pænt ud…

Billederne her er uredigerede. For så kan I nemlig se, hvor slemt det egentlig står til. Det er virkelig grimt. Og jeg skammer mig. Men ligeså snart der er noget at pille i, så gør jeg det igen. Det er en ond cirkel, og jeg har længe tænkt, at nu skulle det være slut!

Som I så i sneak peek’et i forrige indlæg, var jeg i Sephora i San Francisco i går, hvor jeg fandt et produkt, som jeg tror kan hjælpe mig med at komme af med min dårlige vane!

olie til neglebåndene neglerødder

mine negle knækker

Sephora OPI serie til negle

Denne fine Cuticle (betyder neglebånd – måtte selv lige slå det op, da jeg stod i butikken, haha!) Oil er fra Sephora by OPI. Jeg er godt klar over, at neglebånd ikke er det samme som neglerødder og ødelagt hud generelt, men jeg er sikker på, den nok skal kunne hjælpe mig alligevel. Min tørre hud omkring neglene har helt sikkert brug for noget olie, og jeg tror, det vil hjælpe mig til ikke at bide og pille (lige så meget på grund af den psykologiske faktor – ny gør jeg jo aktivt noget ved det!)

Jeg har netop påført første omgang af olien. Den dufter virkelig godt, og så er den nem at påføre! Den går lidt efter samme princip som Cliniques Air Brush Concealer (ingen sammenligning i øvrigt), hvor selve produktet kommer ud mellem de fine små hår på børsten, hvilket gør det ret nemt at påføre.

Jeg måtte slippe 9 $ for den, hvilket svarer til ca. 50 kr. Jeg elsker de lave Sephora priser! Jeg håber på snart at kunne vise jer fremskridt, så jeg ikke behøver at redigere mine billeder af mine negle længere…

Hele kollektionen Sephora by OPI var virkelig imponerende! Jeg købte også en neglelak derfra, som jeg glæder mig til at vise jer! Nu vil jeg spise morgenmad og komme tilbage til arbejdet.

Kisses!

