Tags

, , , , , , , , , ,

OPI Cartwheels on the Catwalk

OPI neglelak i Danmark

Som jeg viste i sneak peeket den anden dag, kom der en fin Sephora by OPI neglelak med hjem til mig efter mit besøg i Sephora butikken i San Francisco. Jeg stod og kiggede på den imponerende kollektion i 10 minutter og forsøgte at vælge den pæneste. Jeg kunne godt have købt en af hver, for hold op hvor var der mange flotte!

Denne hedder Cartwheels on the Catwalk, og jeg er virkelig vild med farven! Denne sæson er jeg helt pjattet med blå/grønne/mint-farver, men denne skiller sig ud, fordi farven er mere blågrå. Nu har jeg haft den på i tre dage, og den holder fantastisk! Den behøvede kun to lag, før den dækkede perfekt. Jeg måtte slippe 9,5$ for den, hvilket svarer til 54 kr. Jeg er meget tilfreds! :)

Læg i øvrigt mærke til det sidste billede og hvor smadret mine neglebånd og huden omkring neglene er! Billedet er fra i mandags, og siden da er jeg jo begyndt at bruge olien til neglebånd også fra Sephora by OPI. Det holder hårdt med ikke at pille i huden, men det hjælper virkelig med olien! Jeg glæder mig til at vise jer forbedringen på tirsdag! :)

God weekend! xoxo

