Tags

, , , , , , , ,

kontrakt med bloggers delight

I får lige et gammelt billede af mig at kigge på. Er vild med den neglelak (som jeg desværre har glemt hjemme i Danmark, piv!). Som I måske har lagt mærke til, har jeg lavet en ny header. Kan I lide den? Jeg syntes, den gamle med iPhone billeder i ringe kvalitet skulle skiftes ud med mit yndlingsbillede fra egen hånd til dato – mine fotoskills har rykket sig lidt!

Men nu til lidt great news… Inden længe kommer der til at ske en del forandringer her på bloggen. Min blog bliver flyttet over på sit eget domæne (som jeg egentlig købte i januar, men opgav at få til at virke…) og jeg kommer til at få lidt annoncer på bloggen også. Jeg har nemlig skrevet under på en kontrakt med Bloggers Delight.

Jeg vil gerne lige specificere, at jeg kommer til at blogge præcis på samme måde som hidtil, og alt indhold på bloggen er ejet af mig og jeg kommer til at kunne stå indenfor hvert et ord.

Jeg er utroligt stolt og glad over, at Bloggers Delight har set potentiale nok i min endnu ret unge blog, og jeg glæder mig utroligt meget til at joine deres skønne Beauty sektion.

Jeg håber, I tager godt imod denne nyhed – det betyder utroligt meget for mig. Jeg håber naturligvis også, at I stadig vil følge med! Jeg er endnu ikke klar over, hvornår bloggen flyttes over, men stay tuned for mere information! Jeg tænkte bare, jeg lige ville dele glæden med jer. :)

xoxo

