Tags

, , , , , , , , ,

tørre neglebånd neglerødder

piller i huden omkring neglene

Neglerødder og neglebånd

I dag er det en uge siden, jeg postede dette indlæg om min dårlige vane med at pille og bide i huden omkring neglene. Det har givet mig rigtig grimme fingre, og selvom jeg pryder neglene med en flot lak, så kan vi ikke komme udenom, at mine fingre er virkelig grimme som følge af min dårlige vane.

Det skal der laves om på! Og får en uge siden købte jeg en Cuticle Oil (olie til neglebånd) i Sephora. Mærket er Sephora by OPI. Måske kan I være heldige at finde den i den nyåbnede Sephora i Illum i København? Jeg kan ikke love det, men måske er I heldige. :)

Status efter en uge er, at jeg stadig ikke har smukke fingre – men ok, det havde jeg ærlig talt ikke regnet med. Jeg kan dog se – og ikke mindst mærke – at olien virker. Især har huden rundt om min negl på pegefingeren forbedret sig en hel del siden sidst, og min hud er også klart mindre tør, end den var for en uge siden. Huden er ved at hele, og jeg kan ikke vente, til den er helet færdigt!

Jeg håber, I kan se en forbedring? Dog synes jeg, det ser værre ud på billederne, end det egentlig gør i virkeligheden… Jeg kommer med en update, når der er synligt fremskridt!

Og så lige en opfordring til københavnerne: HUSK åbningen af Danmark første Illum er i dag! Det er i Illum, det er kl. 10 og det er med goodiebags og Ole Henriksen! Så af sted med jer! Jeg er super ærgerlig over, at jeg ikke kan deltage – men man kan jo ikke få det hele! :)

xoxo fra varmen!

