Tags

, , , , , , , , , ,

Mascara der giver volumen Sephora

Full action extreme effect mascara

god og billig mascara

få fyldige øjenvipper mascara

Da jeg lavede min lille anmeldelse af de to fine mascaraer fra Lancôme Hypnôse (Drama og Doll Eyes) var jeg gladest for Drama, som giver volumen til vipperne, mens Doll Eyes, der giver længde, virkede lidt overflødig, da mine vipper er ret lange i forvejen.

Min Lancôme Hypnôse Drama er desværre tom, så jeg var lige et smut i Sephora for at “tanke op”. Men i stedet for at tage det sikre valg, endte jeg med at tage det billige valg (når man arbejder uden løn, er det nok smartest!), og det var altså denne fine mascara fra Sephoras eget mærke. Den hedder Full Action Extreme Effect Mascara (jeg elsker altid de totalt over-the-top navne, som mascaraer har!) og skulle eftersigende give det hele: længde, volumen, you-name-it.

Det er ikke den bedste mascara, jeg i mit liv har prøvet, men til bare 15 $ (ca. 85 kr.) er den virkelig god! Den giver volumen og adskiller vipperne flot og naturligt. Jeg er rigtig godt tilfreds med den!

Sephora er lige åbnet i Illum i går, og måske kan du være heldig at finde denne skønne mascara derinde! Den er desværre nok ikke så billig som herovre – sådan er det jo sjældent – men den er helt sikkert billigere end Lancôme Hypnôse Drama!

I må have en skøn torsdag derude!

